Nem kézbesített csomag

A csomag nyomon követését a rendelés elküldéséről tájékoztató e-mailben ellenőrizheti, melyben a küldött linkre kattintva közvetlenül a kézbesítő weboldalára juthat, ahol nyomon követheti a csomag mozgását.

Ha a csomag nyomonkövetését a megrendelése feladásának napján ellenőrzi, az oldalon csak a csomag beérkezett adatai láthatók, ami nem azt jelenti, hogy a csomagot még nem tettük kézbesítésre. Az egyes küldeményeket először a kézbesítőnek fizikailag is át kell vennie. Amint a csomagot a kézbesítő feldolgozta, az aktuális mozgási adatok automatikusan megjelennek.

Kézbesítők és kézbesítés a feladás után:

  • GLS - általában a feladás napját követő 24 órán belül (Az aktuális időszakban +3 munkanap késéssel kell számítani)
  • PACKETA, csomagpontok - a feladás napját követő 1-2 munkanapon belül (Az aktuális időszakban +3 munkanap késéssel kell számítani)


Ha csomagja a fenti kézbesítési időnél hosszabb ideig van szállításban vagy kézbesítésen, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk. Ebben az esetben cégünk, mint a csomag feladója, köteles a kézbesítőnél reklamációs eljárás megindítására irányuló kérelmet benyújtani.

Ha megrendelése szállítási garancia szolgáltatást tartalmaz, nem várjuk meg a reklamáció eredményét, és automatikusan 24 órán belül megpróbáljuk bebiztosítani egy új modell / új megrendelés kézbesítését vagy a pénz visszatérítését.

Ha megrendelése szállítási garancia szolgáltatást nem tartalmaz, igyekszünk bebiztosítani egy új modell / új megrendelés kézbesítését vagy a pénz visszatérítését a lehető legrövidebb időn belül.

 

Ügyfélszolgálat: +36 199 89 709, hétfőtől péntekig (10:00 - 16:00)

e-mail timestore@timestore.hu

 

Kapcsolatfelvételi űrlap

  • Ok megadása nélkül 30 napos visszaküldés

  • Compari.ro - ghid autentic de shopping

    Megbízhatók vagyunk 96%-os elégedettség

  • 100% származási garancia Kizárólag eredeti áru

  • Minden munkanapon szállítunk 9618 modell raktáron