A csomag nyomon követését a rendelés elküldéséről tájékoztató e-mailben ellenőrizheti, melyben a küldött linkre kattintva közvetlenül a kézbesítő weboldalára juthat, ahol nyomon követheti a csomag mozgását.
Ha a csomag nyomonkövetését a megrendelése feladásának napján ellenőrzi, az oldalon csak a csomag beérkezett adatai láthatók, ami nem azt jelenti, hogy a csomagot még nem tettük kézbesítésre. Az egyes küldeményeket először a kézbesítőnek fizikailag is át kell vennie. Amint a csomagot a kézbesítő feldolgozta, az aktuális mozgási adatok automatikusan megjelennek.
Kézbesítők és kézbesítés a feladás után:
- GLS - általában a feladás napját követő 24 órán belül (Az aktuális időszakban +3 munkanap késéssel kell számítani)
- PACKETA, csomagpontok - a feladás napját követő 1-2 munkanapon belül (Az aktuális időszakban +3 munkanap késéssel kell számítani)
Ha csomagja a fenti kézbesítési időnél hosszabb ideig van szállításban vagy kézbesítésen, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk. Ebben az esetben cégünk, mint a csomag feladója, köteles a kézbesítőnél reklamációs eljárás megindítására irányuló kérelmet benyújtani.
Ha megrendelése szállítási garancia szolgáltatást tartalmaz, nem várjuk meg a reklamáció eredményét, és automatikusan 24 órán belül megpróbáljuk bebiztosítani egy új modell / új megrendelés kézbesítését vagy a pénz visszatérítését.
Ha megrendelése szállítási garancia szolgáltatást nem tartalmaz, igyekszünk bebiztosítani egy új modell / új megrendelés kézbesítését vagy a pénz visszatérítését a lehető legrövidebb időn belül.
Ügyfélszolgálat: +36 199 89 709, hétfőtől péntekig (10:00 - 16:00)
e-mail timestore@timestore.hu