Rosefield: egy New York ihlette márka
- 24. 10. 2017
- Osztja meg a cikket
Ön már hallott a Rosefield márkáról? Bár a neve nőiesen hangzik, egy mindenki számára szóló teljes értékű márkáról van szó. A bázis az inspiratív és soha nem alvó New Yorkban található, ami azt jelenti, hogy a márka a legújabb minimalista irányzatokat térképezi. Egy olyan karóráról van szó, ami elsősorban azokat fogja megszólítani, akik az egyéni divatot kedvelik és azokat, akik tudják mit akarnak.
Amszterdam és New York egyesülése
A hollandok ismertek arról, hogy semmit feleslegesen nem csicsáznak túl. Kedvelik az egyszerűséget és a minimalizmust magát, ami végső sorban a holland építészetből is nyilvánvaló. A tiszta és egyszerű formákkal Hollandiában minden lépésben találkozunk – az embereket beleértve. Ez a tisztaság azonban New York egyes részeire is jellemző. A festői utcák teli sorházakkal, gyönyörű fasorok és a mindig stílusosan öltözött lakók.
A Rosefield nem csak minőségi formatervezést, de minőségi belsőt is kínál
A Rosefield maga állítja, hogy számára a formatervezés és a termékek minősége ugyanolyan fontos. Éppen ezért női és férfi karórái csakis jó minőségű anyagokból készülnek. A bőr első osztályú és a sebészeti acél, ill. a drága fém kiváló minőségű és tartós. Az óra belsejében japán QUARTZ szerkezet rejlik.
Bármely öltözék tökéletes kiegészítője
A Rosefield rendszeresen társul a legdrágább, kézileg gyártott karórák első osztályú gyártóival. A márka óramesterei így ihletet gyűjtenek és elérhető árú darabokat alkotnak minden stílust kedvelő számára.
Egy kis változatosságra vágyik. Cserélje le a szíjat.
A Rosefield bőrszíjjal rendelkező karórájának van még egy előnye – könnyedén változtathat a szíjon, mivel pótszíjakat is kínál. Ezt már nevezik!
Három év alatt történt a csoda
Ön tudja, mi a közös az 1624-es és a 2014-es évben? Az elsőben New York alakult – holland bevándorlók által, akik eleinte New Amsterdamnak nevezték el. Az utóbbiban a Rosefield alakult – egy márka, amely, ahogy már említettük, összeköti ezt a két várost.
Az is érdekesnek számít, hogy a működése három éve alatt a gyártónak sikerült valóban magasra jutni a divat létrán. Azonban nincs min csodálkozni. A minőség mindig megtalálja vevőit és ha ehhez még egy pazar, minimalista formatervezés is csatolódik, a siker előre van könyvelve.
Milyen karóra sorozatokat kínál a Rosefield?
A New Yorki negyedeknek szépen csengő nevei vannak – és a márka úgy döntött, ezt kihasználja. Így több modell sorozat is született.
Gramercy – New York egyik felkapott helységéről elnevezett karóra. Többnyire divattervezőkkel lakott szerte a világból. A Gramercy sorozat ezért a letisztult formatervezés és a természetes, varrásoktól mentes bőr kombinációja.
Bowery – sikkes karóráról van szó, amely az eleganciát hangsúlyozza. A letisztult formatervezést és a szíj exkluzív steppelt bőrét egyesíti.
Upper East Side – New York legjobb negyedei egyike, amely közvetlen a Central Parkot veszi körül, adta nevét ennek a modell sorozatnak. A múlt és a kifinomultság fuvallata luxussal kombinálva. Ez a kollekció fényes, rozsdamentes acéljával tűnik ki és a valóban opulens hatással. Itt valóban az egyszerűség és a luxus dominál.
Mercer – a Mercer egy üzletekkel teli New Yorki utca. Ez a karóra a stílusos formatervezés és az egyszerű számlap kombinációja.
Tribeca – egy közkedvelt városnegyed, amelyben a divat és az exkluzivitás viszi a prímet. E sorozat karórái kissebek, konkrétan 33 mm-es számlappal rendelkeznek.
The West Village – egy hagyományos lázadó negyed európai beütéssel, ami a sorozat karóráin is észlelhető. Egy fesztelen, közvetlen Párizs és Milánó ihlette formatervezés. A finom bőrszíj és a rajta található egyedi gyűrűk sehol máshol nem találhatók.
The September Issue – a márka ezzel a kollekcióval az ősznek, mint évszaknak, szeretett volna behódolni. A négy pozíció típus adta nevüket, és az Art Director modelltől a Graphic Designer-ig, mindegyikben a luxus és a gyönyörű formatervezés egyesül.
A Rosefield szinte mindenki számára tartogat egy karórát – Ön melyiket választja?