1. Mit jelent a szállítási garancia?
Ez a garancia nem arra vonatkozik, hogy az egyes termékek a weboldalon látható dátumig megérkeznek. A küldemény elvesztése vagy megsérülése esetén nem várunk amíg a reklamációt a szállítónál elbírálják. A szükséges fényképes dokumentáció benyújtása után új árut küldünk, vagy utaljuk a termék vételárát.
2. Kapok-e jótállási jegyet a termékhez?
Az áruhoz jótállási jegyet nem csatolunk. Jótállási jegyként a vásárló számára a megvásárolt áruról kiállított számla szolgál.
3. Milyen a garancia a megvásárolt árura?
Minden termékre, amit az oldalon értékesítünk, 2 év garancia vonatkozik. Kivételt képeznek a Citizen karórák, amelyekre 5 év garancia vonatkozik. A Second Hand kategóriába tartozó termékek specifikusak. 1 év garanciát vállalunk rájuk - kivéve a sérült részeket, amelyekre nem terjed ki a garancia.
4. A termékek eredetiek vagy utánzatok?
A weboldalunkon forgalmazott összes termék európai beszállítók eredeti terméke. Az eredetiséget az adott márka hivatalos boltjában, vagy hivatalos szervizében ellenőrizheti.
5. Kapok majd eredetiségigazolást a termékhez?
Eladóként ilyen igazolást nem készítünk - tehát nem adjuk a termékekhez. Lehetséges, hogy egy másik eladó kiállítja ezeket a tanúsítványokat – de mi nem. Az eredetiséget azonban az adott márka hivatalos boltjában, vagy hivatalos szervizében ellenőrizheti.
6. Az áru, amit értékesítenek termék új, nem viselt és nem kiállított?
Az oldalunkon értékesített összes áru új, nem viselt, nem kiállított és sértetlen. Kivételt csak a Second Hand rovatból származó termékek képeznek, amelyek kisebb hibái, sérülései a leírásban egyértelműen kifejtettek. A sérülések, hibák a termék árában is tükröződnek.
7. Eredeti csomagolásban kapom meg a vásárolt árut?
Minden terméket eredeti csomagolásban szállítunk, mivel közvetlenül a szállítótól származnak.
8. Milyen feltételei vannak az áru visszaküldésének?
Az áru visszaküldésének és cseréjének törvényes határideje a küldemény kézhezvételétől számított 14 nap. Standard feltételek mellett nálunk azonban 30 napig visszaküldheti vagy kicserélheti a sértetlen és nem viselt állapotban lévő árut. A meghosszabbított visszaküldési időszak speciális akciókra vagy bizonyos időpontokban – például Karácsony előtt – leadott rendelésekre vonatkozhat. Ezért azt javasoljuk, hogy kövesse a honlapunkon található összes ezzel kapcsolatos hírt.
9. Ha a visszaküldött áru az én hibámból megsérült, alkalmaznak-e levonást a termék árából?
Az áru visszaküldésének és cseréjének törvényes határideje a küldemény kézhezvételétől számított 14 nap. A termék azonban nem lehet viselve, ill. használva, és nem mutatkozhat rajta a használat nyoma. Ellenkező esetben az árból százalékos levonásra vagyunk jogosultak, amelyet az áru fizikai átvételét követően közölünk.
10. Hol találom a vásárolt óra kézikönyvét?
A természeti erőforrások kímélése érdekében a vásárolt óra kézikönyvét emailben küldjük, azaz nem nyomtatott formában. Előfordulhat azonban, hogy a rendszer nem rendeli hozzá automatikusan a megfelelő kézikönyvet az adott e-mailhez. Ebben az esetben az ügyfél nem kapja meg. Azonban bátran lépjen velünk kapcsolatba, és kérésére e-mailben elküldjük Önnek.
11. Milyen szállítást igényelhetek a rendeléskor?
Választhatja a GLS futárszolgálatot, vagy a a Packeta szolgáltatását (a csomagot az Ön által választott csomagpontra szállítjuk). Az egyes opciók részletes leírását külön oldalon találja.
12. Mennyi a szállítási költség?
A szállítás ára több tényezőtől függ. Nem csak a rendelés értékétől függ, hanem attól is, hogy online, banki átutalással vagy utánvéttel fizet. A részletes árlistát külön oldalon találja.
13. Használható-e a gravírozási szolgáltatás?
Jelenleg nem kínálunk gravírozási szolgáltatást. Az ügyfél azonban saját gravírozást készíttethet az árura egy másik ilyen szolgáltatónál. A csere vagy visszaküldés lehetősége azonban nem vonatkozik az így módosított árukra.
14. Rendelhetek ajándékcsomagolást vagy üzenettel ellátott kártyát?
Jelenleg nem kínálunk ajándékcsomagolást vagy üdvözlőkártyákat. Az árut az adott termék eredeti csomagolásában, szállítódobozban csomagolva küldjük.
15. Lehet-e alkatrészt, karkötőt vagy szíjat rendelni?
Jelenleg nem kínálunk lehetőséget pótalkatrészek, karkötők, szíjak stb. rendelésére. Ha alkatrészek iránt érdeklődik, azt javasoljuk, vegye fel a kapcsolatot egy neves órással a a környéken vagy az adott márka hivatalos szervizével.
16. Reklamálnom kell egy olyan órát, amelyre már nem vonatkozik a garancia. Mi a teendő ilyenkor?
Garancián kívüli szervizt nem vállalunk. Ha a jótállási idő lejárta után problémák adódnának az áruval, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a környéken működő neves óramesterrel vagy az adott márka hivatalos szervizével.
17. Hogyan reklamáljam az árut?
A termékreklamáció részletes menetét külön oldalon írtuk le Önnek.
18. Mi a teendő, ha sérült árut kaptam?
Az árut a kézbesítés után azonnal ellenőrizni kell. Bármilyen kárt telefonon vagy inkább e-mailben kell jelenteni az átvételtől és a sérülés észlelésétől számított 24 órán belül. Az e-mailben a lehető legpontosabban írja le a sérülést, és csatoljon részletes fényképeket a sérülésről, a dobozról és a termékszámról. Ha 24 órán belül megjön az e-mail a fotókkal, azonnal ellenőrizzük a helyzetet. Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot a helyzet megelégedésére szolgáló megoldási lehetőségekkel kapcsolatban.
19. Hogyan járjunk el az árucserénél és az esetleges különbözet kifizetésénél vagy visszatérítésénél?
Szabványos feltételek mellett 30 napig lehetővé tesszük az áru visszaküldését ill cseréjét sértetlen és nem viselt állapotban. Ha az árucsere során olcsóbb terméket választ, és az űrlapon megadja a számlaszámát, az árkülönbözetet visszautaljuk számlájára. Ha drágább modellt választ, a különbözetet banki átutalással vagy utánvéttel fizeti ki - az eredeti rendelés során választott fizetési módtól függően.
20. Mi a teendő, ha rossz adatokat adok meg a megrendelésben?
A lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Változás addig lehetséges, amíg a rendelést nem szállítottuk ki.
21. Mire szolgál az óra vízállósága?
A vízállóság az óra vízzel és nedvességgel szembeni ellenállását jelenti. Általában atmoszférában (ATM), bárban vagy méterben adják meg. Azt fejezi ki, hogy egy adott óra milyen mértékben képes ellenállni a nedvesség vagy víz behatolásának a belső rendszerbe. Ha a gyártó azt jelzi, hogy az óra ellenáll például az 5 ATM-nek, az nem jelenti azt, hogy 50 m-es mélységig merülhet vele. Az óra vízállósági vizsgálata nyugodt körülmények között zajlik, áramlás és egyéb külső hatások nélkül.
- Az óra vízállósága 30 m / 3 ATM - nedvességgel és esővel szembeni ellenállás.
- Az óra vízállósága 50 m / 5 ATM - megfelel a vízállóságnak kézmosásnál és mosogatáskor vagy zuhanyozáskor.
- Az óra vízállósága 100 m / 10 ATM - vízállóság fürdés, úszás, felszerelés nélküli búvárkodás és különféle vízi sportok során.
- Az óra vízállósága 200 m / 20 ATM - vízállóság oxigénes készülékkel történő merüléskor.
- Az óra vízállósága 500-1000 m / 50-100 ATM – a problémamentes mélybúvárkodásnak megfelelő professzionális kategória.
22. Mire nem terjed ki a jótállási szolgáltatás?
A mechanikai sérülésből eredő meghibásodásokra a garancia nem vonatkozik. A reklamáció tárgya a jótállási idő alatt felmerülő gyártási hibák és működési problémák. A garanciális szolgáltatás nem vonatkozik az alábbi esetekben:
- kopott, sérült, repedt, szakadt vagy maratott szíjak,
- mechanikai sérülések, pl. üveg repedés ütés, esés és hasonlók következtében,
- a korona kiszakadása, a kövek kiesése, a csavarok elvesztése és hasonlók,
- az elem cseréje a vásárlás óta eltelt 6 hónap után,
- a tok, a szíj vagy a karkötő sérülése,
- az óra nem megfelelő kezeléséből vagy az óra nem megfelelő gondozásából eredő károk,
- víz által okozott károk (kivéve, ha olyan búváróráról van szó, amelynek vízállósága legalább 100 ATM,
- kerámia repedések a kerámia karkötővel vagy tokkal ellátott órákon.
Soha ne állítsa be óráját 21:00 és 5:00 óra között. Ez súlyosan károsíthatja a mechanizmusát.
23. Hogyan ellenőrizhetem, hogy az óra valóban nem működik?
Mindig kövesse a kézikönyvet. Húzza ki a koronát, és állítsa be az időt. Ezt követően vissza kell állítani a koronát a 0 helyzetbe. Ha a másodpercmutató mozog és az óra jár - minden rendben van. Ha a másodpercmutató mozdulatlan, kövesse a percmutatót. Lehetséges, hogy a másodpercmutató stopperként szolgál, ezért nem mozog. Ami a napelemes órákat illeti, azokat megfelelően fel kell tölteni fényben. Ugyanígy a kinetikus órákat is fel kell tölteni, de jelen esetben mozgással, hogy működjenek. Ha valami nem stimmel az órával, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon.
24. Milyen a garancia az elemre?
Az elem garanciáját nem írja elő törvény. A vásárlókkal való jó kapcsolatok erősítése és fenntartása érdekében azonban az óra megvásárlásától számított 6 hónapig kínáljuk. A vásárló a garanciális időszak alatt az elemet egy jó hírű óraszaküzletben cserélheti ki. Ennek a műveletnek a díját közvetlenül a számlára fizetjük 3800 forintig. Az elemcsere bizonylatát a számlaszámmal együtt küldje el a timestore@timestore.hu e-mail címre. Ha az óra az óraboltban történt elemcsere után nem működik, küldje el hozzánk reklamáció céljából. Az elemcsere második módja, hogy az órát közvetlenül hozzánk küldi. A postaköltséget 1855 forintig térítjük, az elemcsere ebben az esetben ingyenes.
25. Mit jelent a Second Hand címke?
Weboldalunkon Second Hand jelzéssel ellátott árukat is találhat. Ezek a termékek külön kategóriában vannak csoportosítva. Ezen kívül ezeken a modelleken egy narancssárga címke található, amelyen a fénykép mellett a Second Hand felirat látható. Mivel a Second Hand kategória minden terméke más-más hibával rendelkezik, figyelmesen olvassa el az egyes modellek leírását. Az első termékfotó mindig illusztráció, eredeti a gyártótól. A többi fotón már közvetlenül látszik a hiba, sérülés, szíj vagy karkötő változtatás stb.
26. Mit tegyek, ha egy jelenleg nem elérhető modell érdekel?
Nagyon sajnáljuk, de a beszállítók megerősítették, hogy ezek a modellek nem elérhetők. Arról sajnos nincs több információnk, hogy a modell a gyártás ideiglenes felfüggesztése miatt nem elérhető, vagy ennek a darabnak a gyártása teljesen leállt. Nem tudjuk megrendelni Önnek. Az adott modell termékoldalát azonban követheti, hogy megnézze, változik-e elérhetősége.
27. Vannak üzlethelységeik?
Jelenleg csak online e-shopot üzemeltetünk. Nincs üzlethelységünk.
28. Mi a teendő, ha az online fizetésem nem sikerült?
Sikertelen online fizetést követően az adott megrendelés kifizetésére szolgáló link újragenerálása nem lehetséges. Azonban 3 lehetősége van a folytatásra:
- 1. Ha továbbra is érdekli az online fizetés, forduljon hozzánk. Eredeti megrendelését töröljük, és az online fizetéssel együtt újra leadhatja.
- 2. A megrendelést utánvéttel is el tudjuk küldeni, de ez nem díjmentes. Ha ennek ellenére megfelelő az Ön száméra, vegye fel velünk a kapcsolatot és megváltoztatjuk a fizetési módot.
- 3. A rendelést banki átutalással fizetheti ki. Ne felejtse el a közleményt, ami a rendelési szám.
29. Mikor térítik vissza a visszaküldött áru árát?
A visszaküldött áru árát az áru átvételétől számított legfeljebb 14 napon belül visszautaljuk számlájára. Kérésének feldolgozásáról e-mailben értesítjük.
30. Hogyan igényelhetek kedvezményes kódot? Használhatok több kódot egy rendelésben?
A kedvezménykódot a rendelés első pontjában (a kosárban) tudja érvényesíteni. Adja meg a fehér mezőbe, és kattintson a kód alkalmazása gombra. A kedvezmény levonását közvetlenül a megrendeléskor láthatja. Ha a kedvezmény érvénytelen, ill nem felel meg az alkalmazás feltételeinek, erről piros szöveg tájékoztat. Több kedvezményes kód kombinálása nem lehetséges.
31. Miért olcsóbbak a termékek az Önök e-shopjában, mint más eladóknál?
A termékek árait e-shopunkban magunk határozzuk meg, miközben nem követjük a gyártó által ajánlott árat. Ezért az áraink alacsonyabbak. Igyekszünk úgy alakítani őket, hogy mi legyünk a legkedvezőbbek a piacon.
32. Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
A megrendelés leadása után egy visszaigazoló e-mailt kap. A rendelés kifizetése és a kiszállítás után is e-mailt küldünk. A kiszállításról szóló e-mailben talál egy linket, amellyel nyomon követheti csomagja állapotát.
33. Hogyan kell eljárnom, ha törölni akarok egy rendelést?
Azonnal értesítsen minket telefonon vagy e-mailben. A megrendelést töröljük, és a törlésről e-mailt küldünk. Sajnos, ha a rendelést már kiszállítottuk, nem tudjuk törölni. A rendelést ez esetben ne vegye át, és visszajön hozzánk. Ezt követően az Ön megelégedésére töröljük.
34. Rendelhetek árut külföldre?
Külföldre árut nem szállítunk. Azonban e-shopunkat működtetjük a szlovák, cseh, magyar, román, lengyel és szlovén piacon. Ha a felsorolt országok valamelyikébe szeretne csomagot küldeni, javasoljuk, hogy rendelését az adott országnak megfelelő e-shopon keresztül adja le.
35. Mennyi ideig tart a termékcsere, az elállás és a reklamáció feldolgozása?
A visszaküldött küldemény egy P.O.BOX-ba kerül. Az árut felvesszük, a cég székhelyére szállítjuk, majd a kéréseket fokozatosan feldolgozzuk. A P.O.BOX-ból való kézbesítéstől 14 napunk van a kérés feldolgozására. Amint feldolgozzuk kérését, legyen az visszaküldés vagy csere, tájékoztató e-mailt küldünk. A visszaküldött áruk összegét a kérelem feldolgozásától számított 14 napon belül átutaljuk Önnek. A reklamació menete ugyanilyen. A törvény szerint 30 napunk van az ögyintézésére.
36. Lehetséges adómentesen vásárolni?
Adómentes vásárlás nem lehetséges.
37. Lehetséges cégre vásárolni?
Nálunk nem lehet cégre vásárolni. Kizárólag magánszemélyek részére történő értékesítésre specializálódtunk.
38. Mit tegyek, ha igényt tartok a szíj , ill, karkötő rövidítésére?
Jelenleg nem kínálunk lehetőséget a szíj ill karkötő térítés ellenében történő beállítására. A vásárlókkal való jó kapcsolat fenntartása és erősítése érdekében azonban az óraszíjat ingyenesen lerövidítjük a szükséges hosszra. Ezért mérje meg csuklójának kerületét, és írja be a rendelés megjegyzésébe. Ez csak a szemekkel ellátott fém karkötőkre vonatkozik. A fennmaradó szemeket az áruval együtt a csomagban küldjük. Nem garantáljuk azonban, hogy a szíjat a szállítási csúcsidőszakban is rövidítjük.
39. Bepárásodott az órám, mit tegyek?
A párás üveg e a legtöbb esetben teljesen normális jelenség. Ez a hirtelen hőmérsékletváltozás okozta páralecsapódás. Leggyakrabban az üveg belsejében és télen fordul elő, amikor a hideg kintről bejövünk, ahol lényegesen melegebb van. Okozhatja azonban az óra hirtelen lehűlése is – például forró nyári időben a vízbe lépés után. Ha az óráján véletlenül bepárásodik az üveg, várjon. Az is segíthet, ha kissé felmelegíti az órát, például a kezében, vagy kihúzza a koronát. Van esély arra, hogy a felesleges nedvesség gyorsabban távozik a félig nyitott koronán keresztül. Az órán a bepárásodott üveg nem ok a reklamációra. Ezért ne essen pánikba, és mindig várja meg, amíg a finom pára magától eltűnik. Ha továbbra is fennáll, vagy látható cseppekké nő, küldje el nekünk az árut a reklamáció keretében.
40. Eljöhetek személyesen megnézni, kipróbálni, átvenni az árut?
Mivel nincs üzletünk, ilyen lehetőséget nem biztosítunk. Ha azonban a megvásárolt áru bármilyen okból nem felel meg Önnek, akkor az átvételt követő 30 napon belül sértetlenül és viseletlenül visszaküldheti.
41. Mennyiségi kedvezmény lehetséges?
Bár mennyiségi kedvezményt nem kínálunk, első vásárlási kedvezményt, vagy törzsvásárlói hűségkedvezményt vehet igénybe.
42. Mi a teendő, ha a csomagom sérülten vagy kirabolva érkezett?
A csomag sérülését a kézhezvételtől számított 24 órán belül be kell jelenteni. Szükségünk lesz fotókra a csomagról, a sérülésről és az áruról, valamint egy olyan fotóra, amelyen mérlegen látható a teljes doboz az áruval együtt (tömeggel együtt). Ha valami hiányzik a csomagból, ellenőrizzük a helyzetet és közvetlenül a fuvarozóval megoldjuk. Küldje el az összes szükséges fotót a timestore@timestore.hu címre.
43. Hogyan kell gondoskodnom a megvásárolt termékről?
Termékeink megfelelő gondozását átláthatóan és konkrétan leírtuk Önnek weboldalunkon.
Visszalépni vissza.